top of page

Legendarisk kundeservice

Skap en kultur med eksepsjonell service som bygger kundelojalitet et møte om gangen

Hver dag, med hvert møte med en kunde, har du en mulighet til enten å bygge lojalitet eller miste en kunde. Selv om de fleste bedrifter anerkjenner viktigheten av kundeservice for deres suksess, føles det fortsatt bemerkelsesverdig når vi får genuint god service. Vårt program Legendarisk  kundeservice lærer dine ledere og leverandører av førstelinjetjenester hvordan de konsekvent kan levere ideell service som vil holde på dine interne og eksterne kunder og skape et konkurransefortrinn for organisasjonen din.

Legendarisk kundeservice

Lever legendarisk service som et konkurransefortrinn

Å levere god kundeservice er avgjørende for suksessen til virksomheten din. Likevel kan det være utfordrende å skape en tjenestefokusert kultur. Vårt legendariske serviceprogram lærer dine folk hvordan de konsekvent kan levere eksepsjonell service som vil gjøre kundene dine til fans og skape et konkurransefortrinn for organisasjonen din. Med Legendary Service-kurset får organisasjonen din:
  • Innretting på en tjenestefokusert visjon, verdier og atferd

  • Segmentering av kunder basert på behov og ønsker

  • Bemyndigede medarbeidere som bygger gode kunderelasjoner

  • Økt kundelojalitet, noe som gir økte inntekter

​​​​​​

Måter å levere programmet for å møte dine behov

Vi kan levere legendarisk service enten instruktørledet fysisk  eller som virtuelle kursøkter slik at dine ansatte kan lære ferdighetene for å bygge kundetilfredshet og lojalitet i et godt læringsmiljø.

Fysisk levering

1-dags instruktørledet kurs

Legendarisk kundeservice fysiks kurs er et endagskurs for å definere individers personlige servicevisjon, identifisere kundenes behov og ønsker, lære og øve ferdigheter for å bygge kundetilfredshet og lojalitet, og utvikle strategier for å styrke seg selv og lage en handlingsplan.

​

Forarbeid: OPPSTART— Engasjerende forarbeidsoppgaver, inkludert en vurdering, som forklarer sentrale legendariske tjenestekonsepter

​

Dag 1 formiddag LÆRE – Aktiviteter som veileder deltakerne når de utvikler et kundekart og vurderer servicenivået de yter

 

Dag 1 ettermiddag: ØVE— Lar deltakerne reflektere over deres forpliktelse til kundene og få dem til å registrere handlingsplanideer

 

Dag 1 ettermiddag: ANVENDE — Utforsker utfordringene med å tilby løsninger og oppnå enighet og strategier for å overvinne disse hindringene og veileder deltakerne i å lage et uttrykk for takknemlighet og praktisere leveringen

 

Etterarbeid: ANVENDE – Sett med mikroaktiviteter, inkludert videoer, interaksjoner og arbeidsark, som elever kan få tilgang til i øyeblikk av behov for å støtte pågående læring, ytelsesstøtte, forsterkning og tilpassede læringsreiser​​​​​

Virtuelt instruktørledet kurs

​Legendarisk kundeservice fysiks kurs er et endagskurs for å definere individers personlige servicevisjon, identifisere kundenes behov og ønsker, lære og øve ferdigheter for å bygge kundetilfredshet og lojalitet, og utvikle strategier for å styrke seg selv og lage en handlingsplan.

​

Forarbeid: OPPSTART— Engasjerende forarbeidsoppgaver, inkludert en vurdering, som forklarer sentrale legendariske tjenestekonsepter

​

Kursøkt 1: LÆRE – Aktiviteter som veileder deltakerne når de utvikler et kundekart og vurderer servicenivået de yter

 

Kursøkt 2: ØVE— Lar deltakerne reflektere over deres forpliktelse til kundene og få dem til å registrere handlingsplanideer

 

Kursøkt 3: ANVENDE — Utforsker utfordringene med å tilby løsninger og oppnå enighet og strategier for å overvinne disse hindringene og veileder deltakerne i å lage et uttrykk for takknemlighet og praktisere leveringen

 

Etterarbeid: ANVENDE – Sett med mikroaktiviteter, inkludert videoer, interaksjoner og arbeidsark, som elever kan få tilgang til i øyeblikk av behov for å støtte pågående læring, ytelsesstøtte, forsterkning og tilpassede læringsreiser​​​​​

 

​

Virtuell levering

Legendary Service Blanchard

Legendarisk kundeservice:

​

Nøkkelen er å bry seg

Suksessfulle bedrifter skaper en forbindelse mellom legendarisk kundeservice og en blomstrende virksomhet. De innser at hvordan ansatte behandler kunden er direkte relatert til hvordan ledere behandler ansatte.

Legendary service: The Key is to Care, er rask og underholdende lesing for personer på alle nivåer i alle bransjer. Når den brukes, vil leksjonene ha stor innvirkning på tjenesteopplevelsen kundene dine vil motta. enten en administrerende direktør eller en deltidsansatt, kan hver person gjøre en annerledes. Kundeservice er en jobb for alle. 

Ikke overlat kundenes
opplevelse til skjebnen
og risiker å tape salg
88% av kundene sier at opplevelsen et selskap gir er like viktig som produktene eller tjenestene. Og 48% av forbrukerne byttet merke det siste året på grunn av kundeservice.*

* Salesforce, State of the Connected Customer Report.
En servicesentrert kultur skaper
reell forretningsverdi
Kunder er drivstoff en virksomhet. Bedrifter som leverer konsekvent eksepsjonell kundeservice vet at deres ansatte og relasjonene de bygger med kundene er deres viktigste eiendeler. De bygger en serviceinnstilt kultur, og erkjenner at kundeservice starter med hvordan ansatte behandler hverandre internt og strekker seg til eksterne kunder. De gir de ansatte mulighet til å ta initiativ, løse problemer og overgå kundens forventninger, noe som resulterer i økt kundelojalitet, engasjement, innovasjon og salg.

Øk kundelojalitet

​

Fornøyde kunder kommer tilbake for å kjøpe mer og anbefale organisasjonen din til venner og familie.

Reduser salgskostnader

​

Å forstå kundenes behov og ønsker kan resultere i betydelige besparelser ved å skaffe og beholde fornøyde kunder.

Få sosiale henvisninger

​

Engasjerte kunder blir dine største fans og genererer kraftig munn-til-munn-reklame, spesielt gjennom sosiale medier..

Bygg moral og samarbeid

​

Kunder er din beste kilde til tilbakemelding for å hjelpe deg med å gjøre forbedringer og utvikle innovative løsninger.

Kundens suksesshistorie
HELSE
Skaper eksemplarisk kundeservice hos Tower Health Medical Group

Lær hvordan Tower Health skapte en kundeopplevelse i verdensklasse for interne og eksterne kunder.




 
Klar for å komme i gang?
Kontakt oss i dag for å finne ut hvordan vi kan hjelpe lederne dine å lære ferdighetene de trenger for å bli mer effektive formidlere.
bottom of page