Om kurset

BYGG EN FANTASTISK SERVICEKULTUR


Når skrøt du sist av god service - enten til en kollega eller en servicemedarbeider? Alle bedrifter vet hvor kritisk viktig god kundeservice er, men få har en beviselig og effektiv plan for å bygge en servicekultur som vil gi varig inntrykk på kundene.


De aller fleste ønsker en kultur hvor alle forplikter seg til å yte utmerket service, hvor alle medarbeiderne har myndighet til å løse problemer og gi gode opplevelser for kundene. Det er frustrerende å vedkjenne at egen organisasjon mangler tankesett og praksis hvor alle leverer utmerket service. Enkelte ansatte mangler kanskje forståelse for at man har interne kunder de må yte god service til. Dette kan resultere i friksjon og dårligere samarbeid


Når medarbeidere verken blir trent i hva utmerket kundeservice innebærer eller gitt myndighet i utøvelsen, kan det resultere i en kultur hvor ansatte ikke tar vare på sine kunder slik de burde. Og kanskje enda verre, ansatte som ikke er villige til å gi det lille ekstra – noe som igjen kan resultere i at kunden heller går til konkurrentene.


Ansatte og kunder fortjener å føle seg verdsatt. I Blanchards workshop Legendarisk kundeservice, basert på boken Legendarisk Service, lærer deltakere hvordan de konsekvent leverer kundeservice som gir interne kunder den hjelpen de trenger, får eksterne kunder til å komme tilbake igjen og igjen, og som gir virksomheten et avgjørende konkurransefortrinn

TESTET OG UTPRØVD MODELL FOR Å BYGGE EN
SERVICEINNSTILT KULTUR


Implementer Legendarisk kundeservice i virksomheten gjennom et 1-dags workshop. Workshoppen inneholder en rekke læringsaktiviteter, øvelser og videoeksempler hvor deltakerne lærer å:

Definere deres personlige visjon for kundeservice

Identifisere kundenes behov og ønsker

Lære om og øve på ferdigheter for å bygge kundetilfredshet og lojalitet

Utvikle strategi for å bemyndiggjøre seg selv og lage en handlingsplan

Når ansatte blir gitt myndighet til å yte utmerket kundeservice vil det skape fornøyde kunder som anbefaler virksomheten videre i sine nettverk og til venner og familie. Internt vil ansatte behandle hverandre bedre og samarbeidet, innovasjonen og produktiviteten vil øke i hele virksomheten Ikke la kundeopplevelser være opp til tilfeldighetene med konsekvens at kundene forsvinner. Etabler en kundeservicekultur gjennom riktig trening som legger grunnlaget for å skape legendariske kundeserviceopplevelser.

PRIS NOK 7.990,- inklusive kursmateriell

Legendarisk kundeservice

Virtuelt kurs

It is a two-hour leadership solution that teaches new managers the skills they need to step confidently into their new role. The course also supports established managers and supervisors in improving essential management skills and helps emerging leaders reach their full potential.

Online kurs

Lærings design — Six modules (each approximately 20 minutes) that include assignments, engaging participant materials, videos, and learning activities

Blended Learning Option — Optional Launch and Debrief sessions can reinforce the content and are easy to facilitate
Sustainability Tools — After the course, participants can access videos and worksheets for reinforcement for a full year through their learner portal

Digitalt

Mikro aktiviteter: Organized into bite-sized pieces, ranging from 1 to 5 minutes

Interaktive øvelser: Fun, engaging activities include videos, games, stories, case studies, and online discussions

Gjennomgang ledet av leder: Optional manager-led debriefs enable collaboration and discussion for a blended learning experience

Online oversikt

This 35-minute online overview teaches the core concepts of Blanchard Management Essentials through short videos, interactions, and tools. Ideal for learners who need an overview of the content or a refresher, this course design can be used along with virtual and in-person sessions, or as part of a learning journey, to create more flexible learning experiences.